سوالات متداول

موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید
 

وارد سایت یا نرم افزارگناوه بازار شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. و حتما 1الی 2 رو مانده به ارسال امکان لغو سفارش امکان پذیر است و اگر سفارش ارسال شده باشد و کد رهگیری پستی برای شما پیامک شده امکان لغو سفارش نیست

به علت اینکه اکثر محصولات خارجی بوده و پست مرکزی از ارسال امتناع میکند و ارسال سفارشات را به دفاتر خدماتی ارجاع داده و این دفاتر طبق طعرفه مد نظر خود و در نظر گرفتن (هزینه کارتون پستی,چسب,دست مزد کارمند مربوط به بسته بندی ,باربری) اعلام میکند

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش  و در سبد خرید نسبت به وزن محصول نمایش داده می شود.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما ویا تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

همه محصولات فروشگاه ضمانت تست 7 روزه دارند این مورد برای محصولات خوراکی متفاوت است